“İhtilaf yaratarak başarılı olmak imkansızdır.” Akio Morita
Kişilerarası fikir farklılıklarının ve uyuşmazlıkların; Barışçıl, kolaylaştırıcı ve yapıcı yöntemlerle çözümünü sağlamak.
Hedef Kitle: Firma sahipleri, Üst Düzey Yöneticiler, belirli bir ekip yöneten tüm yöneticiler ve tüm çalışanlar.
Süre : 6 saat
Tarih : (Görüşme sonrası, birlikte karar verilecektir.)
Katılımcı Sayısı: 10 – 40 kişi
Yer : Firma Sahası
Eğitimin İçeriği
 Anlaşmazlık nedir?
 Anlaşmazlıkları çözmek için yollar nelerdir?
 Müzakere nedir?
 Muhakeme kabiliyeti neden şarttır?
 Müzakerenin yaşamdaki yeri
 Uygulama yolları
 Önemi ve faydaları
 Harekete geçmek !
Nasıl bir eğitim?
Kişinin kendisi ve sosyal çevresi ile ilgili iletişim becerilerinin farkındalığını yaratmak üzere; katılımcı, interaktif, örneklerin de içinde bulunduğu birlikte paylaşılarak gelişimin aktarıldığı ve çeşitli ekipmanların kullanıldığı bir eğitim şeklidir.
Klasik ders anlatımından uzak, eğitime katılan her bireyin tam da merkezde kabul edildiği ve sonrasında geri bildirimlerin değerlendirildiği bir eğitim şeklidir.
Eğitimci Ekipman: Sunu yansıtıcı cihaz, 65×95 ölçülü tahta kağıdı (Flipchart) ve Kalemler
Katılımcı Ekipman: Not defteri ve kalem
Eğitim Süresi: 1 tam gün
Sertifika: Eğitim sonrası katılımcılara, Nry Eğitim Danışmanlık sertifika verilecektir.
Not: Tarafımdan hazırlanmış olan Eğitim – Seminer içeriği, dahil olmadığım hiçbir yerde ve projede kullanılamaz.