“Dil söyler kulağa değer,
Kalp söyler, gözden geçer, kalbe girer.”
Türk atasözü
Günlük yaşamımızda dinlemeyi unutur ve sadece duymaya başlarız. Duymak ile dinlemek arasındaki farkı görmek ve geribildirimi etkili kullanmanın yollarının aktarıldığı bir oturumdur.
Hedef Kitle: Firma sahipleri, Üst Düzey Yöneticiler, belirli bir ekip yöneten tüm yöneticiler ve tüm çalışanlar.
Süre : 6 saat
Tarih : (Görüşme sonrası, birlikte karar verilecektir.)
Katılımcı Sayısı: 10 – 40 kişi
Yer : Firma Sahası
Eğitimin İçeriği
 İletişimde Dinlemenin yeri ve etkisi
 Etkin dinleme ve dinleme çeşitleri
 Güçlü soru sorma teknikleri
 Beden dilinin dinlemedeki yeri ve etkisi
 Geribildirim nedir, ne değildir?
 Etkin bir geribildirime ne engel olur?
 Güven- iletişim ilişkisi
 Geribildirimde duygusal zeka unsuru
Nasıl bir eğitim?
Kişinin kendisi ve sosyal çevresi ile ilgili iletişim becerilerinin farkındalığını yaratmak üzere; katılımcı, interaktif, örneklerin de içinde bulunduğu birlikte paylaşılarak gelişimin aktarıldığı ve çeşitli ekipmanların kullanıldığı bir eğitim şeklidir.
Klasik ders anlatımından uzak, eğitime katılan her bireyin tam da merkezde kabul edildiği ve sonrasında geri bildirimlerin değerlendirildiği bir eğitim şeklidir.
Eğitimci Ekipman: Sunu yansıtıcı cihaz, 65×95 ölçülü tahta kağıdı (Flipchart) ve Kalemler
Katılımcı Ekipman: Not defteri ve kalem, göz bantları ve renkli kalemler
Eğitim Süresi: 1 tam gün
Sertifika: Eğitim sonrası katılımcılara, Nry Eğitim Danışmanlık sertifika verilecektir.
Not: Tarafımdan hazırlanmış olan Eğitim – Seminer içeriği, dahil olmadığım hiçbir yerde ve projede kullanılamaz.